Direcţia Generală de Paşapoarte organizează concurs, în condiţiile Legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului şi ale Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, toate actele normative cu modificările şi completările ulterioare, cu recrutare din sursă internă, din rândul ofiţerilor de poliţie din Ministerul Afacerilor Interne, absolvenţi de studii superioare care îndeplinesc condiţiile legale, în vederea ocupării postului vacant de şef birou (funcţionar public cu statut special) la Biroul Coordonare Metodologică din Direcția Generală de Pașapoarte.
– 1 post de Şef Birou în cadrul Biroului Coordonare Metodologică din cadrul Direcției Generale de Pașapoarte;
- Anunt concurs şef birou, Biroul Coordonare Metodologică, Direcţia Generală de Paşapoarte
- ANEXA 1 Cerere participare concurs şef birou Biroul Coordonare Metodologică, Direcţia Generală de Paşapoarte
- ANEXA 2 Declaratie confirmare cunoastere conditii recrutare şef birou Biroul Coordonare Metodologică, Direcţia Generală de Paşapoarte
- ANEXA 3 Tematica si bibliografie Biroul Coordonare Metodologică, Direcţia Generală de Paşapoarte
- INFORMARE in vederea sustinerii examinarii psihologice
- Tabel nominal REZULTATE
- Tabel rezultate FINALE