Direcţia Generală de Paşapoarte organizează concurs, în condiţiile Legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, Hotărârii Guvernului nr. 1693/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare de paşapoarte şi ale Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, toate actele normative cu modificările şi completările ulterioare, cu recrutare din sursă internă, din rândul ofiţerilor de poliţie din Ministerul Afacerilor Interne, absolvenţi de studii superioare care îndeplinesc condiţiile legale, în vederea ocupării postului vacant de şef birou (funcţionar public cu statut special) la Biroul pentru primirea cererilor de eliberare a pașapoartelor simple din cadrul Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte al municipiului București.
- ANUNT concurs sef birou SPCP Bucuresti
- Anexa nr. 1 – Cerere participare concurs sef birou SPCP
- Anexa nr. 2 – Declaratie confirmare cunoastere conditii recrutare
- Anexa nr. 3 -Tematica si bibliografie
- Informare examinare psihologica
- Lista candidati care NU îndeplinesc conditiile de participare
- Tabel rezultate concurs
- Tabel rezultate FINALE concurs