Direcţia Generală de Paşapoarte organizează concurs, în condiţiile Legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului şi ale Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, ambele acte normative cu modificările şi completările ulterioare, cu recrutare din sursă internă, din rândul ofiţerilor de poliţie din Ministerul Afacerilor Interne, absolvenţi de studii superioare care îndeplinesc condiţiile legale, în vederea ocupării postului vacant de şef serviciu (funcţionar public cu statut special) la Serviciul Secretariat, Documente Clasificate și Comunicare Publică din Direcția Generală de Pașapoarte.
- ANUNT concurs sef serviciu Secretariat
- Cerere participare concurs
- Declaratie confirmare cunoastere conditii recrutare concurs sef Serviciu Secretariat
- Tematica si bibliografie concurs
- Informare examinare psihologică
- Lista candidati care nu indeplinesc conditiile de participare
- Tabel rezultate concurs
- Tabel cu rezultate FINALE