Direcţia Generală de Paşapoarte organizează concurs, în condiţiile Legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului şi ale Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, ambele acte normative cu modificările şi completările ulterioare, cu recrutare din sursă internă, din rândul ofiţerilor de poliţie din Ministerul Afacerilor Interne, absolvenţi de studii superioare care îndeplinesc condiţiile legale, în vederea ocupării postului vacant de şef serviciu (funcţionar public cu statut special) la Serviciul Secretariat, Documente Clasificate și Comunicare Publică din Direcția Generală de Pașapoarte.
- ANUNȚ concurs sef serviciu Secretariat
- Anexa nr. 1 – Cerere participare concurs sef Serviciu Secretariat
- Anexa nr. 2 – Declaratie confirmare cunoastere conditii recrutare
- Anexa nr. 3 – Tematica si bibliografie concurs
- Informare examinare psihologica
- ERATA Informare examinare psihologica
- Tabel rezultate concurs
- Tabel rezultate FINALE concurs