Ministerul Afacerilor Interne
EnglishFrenchRomanian

Agenda

În contextul demersurilor autorităților române de îndeplinire a criteriile de accedere a României în Programul Visa Waiver (PVW) al SUA, în data de 26.07.2022, conducerea Direcției Generale de Pașapoarte reprezentată de Directorul General Adjunct, comisar-şef de poliţie Cojocariu Cristina-Mihaela şi de Directorul Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice, comisar-şef de poliţie Ion Costin Bogdan a primit la sediul Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice o delegație din cadrul Ambasadei SUA la București într-o vizită de lucru, precum și reprezentanți ai MAE.

 

La data de 09.02.2022, începând cu ora 10:00, conducerea Direcției Generale de Pașapoarte, reprezentată de Directorul General Adjunct, comisar-șef de poliție Cojocariu Cristina-Mihaela, de Directorul General Adjunct, chestor de poliție Toancă Mirel și de Directorul Centrului Național Unic de Personalizare a Pașapoartelor Electronice, comisar-șef de poliție Ion Costin Bogdan, şefii structurilor aparţinând Direcţiei Generale de Paşapoarte precum şi cei ai structurilor teritoriale de paşapoarte au participat la evaluarea activității de paşapoarte pe anul 2021, în sistem de videoconferinţă.
Activitatea s-a desfășurat sub coordonarea Subsecretarului de stat, domnul Sorescu Gheorghe, fiind invitaţi, totodată, și reprezentanți ai instituțiilor prefectului.

 

În contextul demersurilor autorităților române de îndeplinire a criteriile de accedere a României în Programul Visa Waiver (PVW) al SUA, în data de 15.12.2021, conducerea Direcției Generale de Pașapoarte reprezentată de Directorul General Adjunct, comisar-şef de poliţie Cojocariu Cristina-Mihaela, Directorul General Adjunct chestor de poliţie Toancă Mirel şi de Directorul Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice, comisar-şef de poliţie Ion Costin Bogdan a primit la sediul Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice o delegație din cadrul Ambasadei SUA la București într-o vizită de lucru, precum și reprezentanți ai MAE.

 

La data de 10.09.2021, conducerea Direcției Generale de Pașapoarte, reprezentată de Directorul General, comisar-șef de poliție Cojocariu Cristina-Mihaela și de Directorul Centrului Național Unic de Personalizare a Pașapoartelor Electronice, comisar-șef de poliție Ion Costin Bogdan, a primit o delegație a Agenției de Servicii Publice din Republica Moldova la sediul Centrului Național Unic de Personalizare a Pașapoartelor Electronice din cadrul Direcției Generale de Pașapoarte, în scopul realizării unui schimb de experiență despre tehnologiile de producere a pașapoartelor electronice.

 

La data de 18.01.2021, conducerea Direcţiei Generale de Paşapoarte, reprezentată de Directorul General Adjunct, comisar-şef de poliţie Cojocariu Cristina-Mihaela, de Directorul General Adjunct, chestor de poliţie Toancă Mirel şi de Directorul Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice, comisar-şef de poliţie Ion Costin Bogdan, a participat la evaluarea activităţii desfăşurate de Direcţia Generală de Paşapoarte şi de serviciile publice comunitare de paşapoarte în anul 2020. Aceasta se desfăşoară sub coordonarea Secretarului de Stat pentru Relaţia cu Prefecturile, domnul Sorescu Gheorghe, fiind prezenţi, totodată, şi invitaţi din conducerea Ministerului Afacerilor Interne, precum şi reprezentanţi ai instituţiilor prefectului prin intermediului sistemului de videoconferinţă.

 

La data de 14.10.2020, conducerea Direcţiei Generale de Paşapoarte, reprezentată de Directorul General Adjunct, comisar-şef de poliţie Cojocariu Cristina-Mihaela, şi de Directorul Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice, comisar-şef de poliţie Ion Costin Bogdan, a participat la o şedinţă de lucru alături de dl. Chira Daniel, consilier al secretarului de stat pentru relaţia cu instituţiile prefectului, şi de reprezentanţi ai MAE, MFP, MMPS, CNIN, IGPF, DGAESRI, IGI, DGJ, DGRIP, DGF, DGL şi ORPDP, în completarea şedinţei din data de 13.10.2020, pentru a identifica soluţii practice în vederea punerii în aplicare a legii nr. 209/2020.

 

La data de 13.10.2020, conducerea Direcţiei Generale de Paşapoarte, reprezentată de Directorul General Adjunct, comisar-şef de poliţie Cojocariu Cristina-Mihaela, şi de Directorul Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice, comisar-şef de poliţie Ion Costin Bogdan, a participat la o şedinţă de lucru alături de dl. Chira Daniel, consilier al secretarului de stat pentru relaţia cu instituţiile prefectului, şi de reprezentanţi ai DGCTI, IGPF, DGAESRI, IGI, DGJ, DGRIP, DGF, DGL şi ORPDP, în vederea identificării unor soluţii practice pentru punerea în aplicare a legii nr. 209/2020, în scopul întocmirii calendarului de activităţi şi a memorandumului reglementate de actul normativ.

 

La data de 01.09.2020, conducerea Direcţiei Generale de Paşapoarte, reprezentată de Directorul General Adjunct, comisar-şef de poliţie Cojocariu Cristina- Mihaela a participat la o întâlnire de lucru la care a fost invitat dl. Daniel Chira, Consilier al Secretarului de Stat pentru Relaţiile cu Instituţiile Prefectului, reprezentanţi ai Companiei Naţionale „IMPRIMERIA NAȚIONALĂ” S.A., reprezentanţi ai Autorităţii pentru Digitalizarea României şi reprezentanţi ai Direcţiei Generale pentru Comunicaţii şi Tehnologia Informaţiei din cadrul M.A.I., la care s-au stabilit anumite aspecte procedurale referitoare la noile modalităţi de plată ale contravalorii paşaportului, respectiv detaliile tehnice ale mecanismului de validare a plăţii efectuată prin ghiseul.ro.

 

 

La data de 20.08.2020, conducerea Direcţiei Generale de Paşapoarte, reprezentată de Directorul General Adjunct, comisar-şef de poliţie Cojocariu Cristina-Mihaela şi de Directorul General Adjunct, chestor de poliţie Toancă Mirel, a participat la o întâlnire de lucru cu reprezentanţi ai Companiei Naţionale „IMPRIMERIA NAȚIONALĂ” S.A., în vederea stabilirii unui calendar de activităţi necesare eficientizării fluxului de producţie a documentelor electronice personalizate şi expediate prin Centrul Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice. Întâlnirea a fost desfăşurată la sediul Direcţiei Generale de Paşapoarte.

 

La data de 20.08.2020, conducerea Direcţiei Generale de Paşapoarte, reprezentată de Directorul General Adjunct, comisar-şef de poliţie Cojocariu Cristina-Mihaela şi de Directorul General Adjunct, chestor de poliţie Toancă Mirel, a participat la o întâlnire de lucru cu reprezentanţi ai Companiei Naţionale „IMPRIMERIA NAȚIONALĂ” S.A. şi Autoritatea pentru Digitalizarea României, la care s-au purtat discuţii despre mecanismele de plată online (Ghiseul.ro). Astfel, s-au stabilit principalele aspecte de ordin tehnic ce ţin de modificările necesare a fi implementate şi acţiunile care trebuie urmate în vederea creării premiselor necesare derulării cu succes a proiectului. Întâlnirea a fost desfăşurată la sediul Direcţiei Generale de Paşapoarte.

Sari la conținut