- Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Direcției Generale de Pașapoarte
- Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor
- Echipa managerială
- Funcționarul responsabil cu difuzarea informatiilor publice
- Coordonatele de contact ale Direcției Generale de Pașapoarte
- Audiențe
- Buget și bilanțul contabil
- Programe și strategii proprii
- Lista cuprinzând documentele de interes public
- Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii
- Modalități de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate
Actualitate
20
dec.
2022
Având în vedere că în următoarea perioadă, foarte mulți dintre cetățenii români doresc să călătorească pentru a petrece Sărbătorile de Iarnă cu cei dragi, dar și pentru a-și reînnoi documentele de călătorie, Direcția Generală de […citește în continuare]
19
aug.
2022
Începând cu data de 22.08.2022, serviciile publice comunitare de pașapoarte vor desfășura activitatea de lucru cu publicul în intervalul orar 0830-1630. Totodată, pentru a veni în sprijinul cetățenilor, o zi pe săptămână, structurile de pașapoarte […citește în continuare]
20
iun.
2022
În scopul asigurării creșterii capacității operaționale de înregistrare și soluționare a cererilor de pașapoarte la nivelul serviciilor publice comunitare de pașapoarte, conducerea Ministerului Afacerilor Interne a aprobat un set de măsuri organizatorice pentru sistemul de […citește în continuare]